En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Onsdag morgon.

Allmänt Permalink0
Hjälp! Vad jag är trött, sitter i köket med lite frukost nu och hoppas på att jag snart vaknar till.
Börjar ju trots allt jobba om 40 minuter och i mitt jobb kan man inte vara halvtrött då man kör bil hela dagarna typ.

Klockan 18.11 idag sätter jag mig på tåget ner till Sthlm, det ska bli så roligt! Deras lillkille växer ju så fort nu, redan 5 tänder och kan sitta själv utan stöd!
Dessutom är han ju så söt att man vill kramas med honom hela tiden.

Även idag har jag en hel lista jag måste fixa innan jag åker.

  • Packa väskan
  • Möta upp dom som skall köpa min byrå
  • Handla lite inför resan
  • Diska (jag hatar att diska, då menar jag HATAR!)
  • Fixa mina naglar
Allt detta ska hinnas med på bara strax över fyra timmar, nu känner jag stressen komma krypandes uppför ryggraden.
Men jajja det brukar alltid lösa sig, och det blir ju knappast bättre av att jag stressar sönder mig!

Nu ska jag fixa det sista innan jag åker till jobbet.

Ha en bra dag, kram!
Till top