En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Godmorgon!

My closet & beauty Permalink1
Jag har nyss ätit frukost och det är snart dags att bege sig mot jobbet. Jag har kortdag idag och jobbar fram till ungefär 14.
Efter det blir det hem och duka och sedan börja kirra med maten innan det kommer gäster, ja naturligtvis försöka kirra till mig själv med. Just nu känner jag mig som en trasig skrivmaskin ungefär.
Senare ikväll om det inte är så kallt så tänkte vi dra till backen för att åka pulka och grilla korv. Alltid mysigt att hitta på något!

Jag var ner på stan igår, var in på systemet JESUS vad mycket folk. Det gick dock relativt smärtfritt då dom öppnade en till kassa när jag kom fram så jag kom som tvåa i kön, YEAY!
Kikade in en sväng på övriga stan med och kom hem med några söta plagg (vad ovanligt va? ;)).

Två söta toppar från H&M, den randiga med puff ärm var assnygg på!


Mörkbrun väska från Åhlèns.


Svart och silvermönstrad kjol från H&M.


Underkläder ifrån Lindex.


 

Nej min söta vänner nu är det dags för kylan, känner inte det minsta för att jobb idag med hey, det är ju endast en dag på hela veckan så jag kan ju inte klaga direkt! :)

Ha en bra dag!

 

#1 - - sandra:

brutalt sexiga underkläder vännen! ;)

Till top