En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

And you can tell everybody

Musik Permalink1

Allt jag vill tillägga är att Calle är grym! :)
Nu är det dags at kika på en film, sen söta sängenn som gäller. Ha en fortsatt trevlig kväll!

#1 - - sandra:

gud så bra, dem var sjukt snygga. ska kolla upp dem imorgon redan! :)



mycket åkande fram och tillbaka, det är väl det julen handlar om eller har jag missuppfattat?! ;) haha. nej men skämt å sido. det brukar vi också få göra. lillejul med grannarna, julafton med mormor och morfar & farmor och farfar (vartannat år blir det julaftonskväll hos farmor och farfar och juldag och mormor och morfar, sen året därpå blir det julfrukost med farmor och farfar och julaftonskväll med mormor och morfar) sen annandagen är det hemma hos pauls mamma och i år var vi även på middag hos pauls bror och hans tjej. så man kan väl säga att det var himla massa åkande fram och tillbaka för det är en bit emellan ställena hehe.



jag har också jobbat en hel del, var dock ledig 23, 24 & 26 och det får jag vara nöjd med. men nyår får jag minsann jobba. hehe. det hoppas jag verkligen att du inte ska, för jag tänkte du skulle ta ett glas skumpa för mig med!:)



i julklapp fick jag massa saker som jag önskade mig. kolla i mitt inlägg om julen, kommentaren blir så himla lång om jag ska ta upp allt. hihi. vad fick du för något fint då?!



kramar!

Till top