En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Det här har jag pysslat med idag

Sallygränd Permalink4
Jag har städat ur hallen, tagit bort alla lister både golv och listen som är ovanpå panelen. Skruvat bort alla eluttag och strömbrytare och tår nu och river tapet.
Hjääälp så segt det går, det tar verkligen mycket längre tid än man tror!
Men tycker ändå att jag hunnit med en hel del, känner mig nöjd för dagen.

Nu blir det strax mat och efter det en dusch och fixa till sig då vi ska på födelsedags kalas! Mmmm tårta! ;)
Jag älskar tårta, det finns nästan inget bättre!

Sitter i soffan och slö tittar på GG, har dock redan sett det här avsnittet.
Nä, nu börjar jag med maten så länge..

Såhär såg det ut innan jag började



Men jut nu ser det ut såhär


Jätte tjusigt va?

Hörs om en stund, nu är det matdag! ♥

#1 - - Sufie:

Det borde du verkligen göra, de är superbra!

Yes och sen har jag vart i stan, du? :)

#2 - - Angelica:

haha, vilken skillnad!

#3 - - Sufie:

Det låter kul men samtidigt jobbigt :)

Vi renoverade också hallen för ett tag sen och det var inte så kul, men resultatet blev jättebra :)

#4 - - frida:

haha tack.

maah pluggat haha, sj ? :)

Till top