En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

090430

Allmänt Permalink0
Här kommer en till stressig dag, nästan värre än igår faktiskt. Det är hur mycket som helst som ska fixas till ikväll, så allt klaffar.
Dessutom har vi tvätttid, så det måste ju kirras och eftersom Niklas jobbar till 16 så kan ni ju bara räkna ut vem som får göra allt under dagen.
Dett är super nice väder ute så jag skulle gärna vilja hinna sola lite men vi får se vad det blir av det.
Efter tvätten, städningen, diskandet, matlagandet, skära kött och frysa in en del och marinera en del, inhandlandet, hämtaningen och skjutsningen.
Ja vem vet innan kvällen är slut och jag tagit något glas vin så kan jag nog hittas sovandes på en stol i något hörn.

jajja nu måste jag verkligen sätta fart om jag ska hinna klart med allt till fyra.

Hejja
Till top